Inici / Turisme / CALDEA-INÚU rep una afluència de 73.000 clients

CALDEA-INÚU rep una afluència de 73.000 clients

El domini termal supera el nombre de visitants en un 20%durant el mateix període del 2014

CALDEA-INÚU ha registrat un total de 73.095 visitants durant els mesos de juliol i agost. El domini termal més gran d’Europa ha assolit un creixement del nombre d’usuaris del 20% respecte del mateix període del 2014, recuperant xifres històriques d’abans de la crisi. La companyia fa un balanç positiu d’un estiu en què s’ha apostat per enriquir l’experiència dels usuaris amb activitats i serveis exclusius. El domini tanca així un juliol i agost amb el millor volum de visitants dels darrers 5 estius. Concretament, aquest mes de juliol els dos centres han rebut un 16% més de clients que el juliol del 2014 i, a l’agost, l’avantatge ha crescut, marcant un creixement del 23% respecte de l’agost de l’any passat. En total, sumant els dos mesos, la SEMTEE, S.A. ha atès 73.095 clients, tot mantenint uns alts nivells de qualitat en el servei, limitant fins i tot l’aforament, puntualment, per garantir el bon gaudi de les aigües termals.

Aquest estiu, el centre termolúdic CALDEA ha registrat un increment del nombre de visitants del 17%, en la majoria famílies i provinents d’Espanya (54.319 al 2014 vs 63.401 al 2015). CALDEA, que presenta una imatge renovada arran de les obres de revitalització dutes a terme a la primavera, ha estrenat Mythologie, un espectacle de llum, música i acrobàcia amb teles que els visitants han pogut gaudir totes les nits del mes d’agost.

Les funcions i les diverses accions comercials que s’han dirigit a atreure més visitants al centre han estat tot un èxit. Concretament, CALDEA ha lligat promocions conjuntes amb el Cirque du Soleil, Naturlandia, Grandvalira i l’Illa Carlemany, els principals operadors turístics i de comerç del país. Per la seva banda, INÚU, el nou centre wellness especialment dissenyat per a la desconnexió, continua creixent en termes de visitants mensuals. Aquest estiu, el centre ha complementat l’oferta amb el llançament d’una nova línia de tractaments de la marca Natura Bissé, així com amb la creació de nous tallers de meditació guiada i d’elaboració de sucs saludables que han estat molt ben rebuts pels clients.

Avui, en roda de premsa, la presidenta de CALDEA-INÚ, l’Hble. Sra. Cònsol major, d’Escaldes-Engordany, Trini Marín, ha valorat satisfactòriament les xifres registrades a CALDEA-INÚU durant els mesos d’estiu. En aquest sentit, Marín ha destacat que els esforços que s’han dut a terme des de la direcció per renovar la imatge de Caldea estan donant els seus resultats.