Comerços i dissenyadors participen de la mà al FADA 2017
El primer Festival d’Arquitectura, Disseny i Aparadorisme reuneix nou comerços de l’avinguda Carlemany i travesseres i nou professionals de l’arquitectura, el disseny gràfic i l’interiorisme del país en el marc d’un concurs de vitrines.
El Festival neix amb la voluntat de crear sinèrgies entre comerciats i professionals del disseny per potenciar l’art de l’aparadorisme i treure el talent al carrer. Les vitrines participants lluiran els seus dissenys del 17 de març al 18 d’abril.
Un jurat professional valorarà la creativitat de les obres exposades i premiarà els dissenyadors dels tres millors aparadors amb 1.500 euros, 1.000 euros i 500 euros respectivament. D’altra banda, el propietari de l’aparador guanyador serà obsequiat amb un “retail tour” a Londres durant el 2017.
El FADA és una iniciativa del l’Associació de Comerciants de l’avinguda Carlemany i travesseres en col·laboració amb professionals del sector de l’arquitectura, el disseny gràfic i l’interiorisme del país i compta amb el suport del Comú d’Escaldes-Engordany.
Els participants són els següents:
EVA MORALES - COMERÇ LIANA
LAURA TORRES - CALÇATS VAIVE
LAURA MARTI - CALÇATS GALY
PEP CAMPENY - GALA
EVA PUIGDEMASA - BASAR VALIRA
EQUIP JÚLIA - JÚLIA ILLA CARLEMANY
CIRO OROBITG - KIL VIL
ELIZABETH (ARTEKS) - QUARS
GERARD ARIAS - STAY