Inici / Turisme i Vivand / Neix el nou Eix comercial central d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany

Neix el nou Eix comercial central d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany

Aquest dilluns s´ha presentat The Shopping Mile, la nova marca conjunta de la capital i Escaldes-Engordany.

El nou Eix Central d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany una iniciativa que és el fruit de molts anys d'esforços per unificar, en una de sola, les associacions de comerços actuals.

El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha recalcat que "després de sis anys, es reconeix que aquesta iniciativa va ser una bona decisió", i descriu el nou eix central com "un eix amb identitat visual" i afegeix que "té gran oferta comercial i de primeres marques".

La presidenta de The Shopping Mile, Sonia Yebra, ha volgut fer especial èmfasi que "s'ha de motivar als nous socis a participar en aquest projecte". Per la cònsol major d'Escaldes-Engordany, Trini Marín, el nou eix central representa la unió "d'entesa i de treballar conjuntament en un espai públic de qualitat que té en compte l'àmbit social i cultural".

Els objectius que des de l'associació s'han marcat són, en primer lloc, homogeneïtzar la imatge de l'eix central. D'aquesta manera, poder crear una imatge única i reconeguda a escala internacional. També es pretén transmetre de forma atractiva i senzilla l'amplitud de l'oferta comercial de l'eix central. Cal destacar que la longitud total de la zona de compres serà d'1,5 quilòmetres de llargada.

L'acte d'inauguració es va celebrar el 2 de febrer, amb la inauguració d'una exposició conjunta molt especial... el prestigiós ratolí Michey Mouse, és el protagonista d'aquest eix central fins al mes d'abril i que unifica i identifica un recorregut comercial, amb nom propi.